?

Log in

Previous Entry | Next Entry

Там ще дальше буде апологія Правого Сектору і, одночасно, машу рівності. Шоб ніхто не пішов ображений :) Але то дальше, а почну з останнього поста прохвесора Цибуліно. Народ лається і там, і в перепостах. Якщо придивитися до того, хто і чому лається, то джерело наших проблем стає очевидним: більшість може жити і мислити лише в парадигмі “якщо Євтушенко проти колгоспів, то я — за”. Але ж, блін, починаючи з автора цитати, очевидно, що такий підхід неправильний. Що написав Гіркий Цибуля? Дві речі: “не тим, хто регулярно пропускає вибори, критикувати тих, хто пропускає деякі майдани” і “ходіть, бл*^ь, на вибори!” Все! Не докопаєшся, обидва вислови правильні. Якщо стосовно особистостей ще можна сперечатися, то стосовно макрообщин і суспільств — правильні абсолютно. Але саме ці думки, а не те, що “Майдан —це погано”. Там відкритим текстом написано, що в 2014-му, певно, вже другого виходу не було. Але ж ні, блін, деякі тепер розказують, як все правильно, “ми ж казали, що Майдан це не те” (слава богу, мало таких), а другі зате (таких багато), обурюються: “а чому це Майдан це погано?” і “а як в 2014-му могли допомогти вибори” і т. п. Словом, гаплик, ліпше би на вибори ходили, причому, не лише вибирати, а і вибиратися. Сприйняти той факт, що водночас може буте правий і Цибуліно, і правосєк на Майдані може мало хто. Пічалька :(

Так от, про правосєків: як в тому анекдоті з метеликами, у них все так само. Зараз купа народу розділилося: не будемо більше допомагати ПС, а що ви чекали від ультраправих, посилаємо їх нафіґ і т. п. Ну так, ультраправі. Так, купа претензій. Але, ж, блін, все як у Кузі Гадюкіна: “….бандіти, хулігани, з тої голоти людий не буде. А ми ся подивим, як потреба стане, хто полізе в льох, а хто під кулі піде”. Під кулі вони пішли. Не лише на Майдані (там багато хто в них сумнівався), але і зараз ідуть, на війні. Хоч ту саму Діану Макарову почитайте: вона ПС дуже не любила раніше, але тепер каже, що зараз ці хлопці роблять те, що треба, і те, де треба. Чи не більше, в перерахунку на ресурс, ніж будь хто інший. І яке ми зараз зараз перестати їм допомагати чи заохочувати їх конфлікт з владою чи міліцією через те, що вони гомофоби, якщо зараз стати в позу і оголосити ПС тітушками, то кому від того буде користь? І хто це буде робити, ті , хто самі від куль далеко і в кращому випадку лише щось там час від часу пошлють на фронт? Угу...

При цьому ті, хто організував марш рівності і ішов на нього, не дивлячись на проблеми з Правим Сектором, вони абсолютно праві. Тому що зараз, звичайно, війна, але якщо прогинатися під тітушок зараз, то потім вони не злізуть. Якщо не будувати вільне суспільство одразу, то воно вільним і не збудується. А ще тому, що не лише ПС на фронті воює і, тим більше, стояв на Майдані, тому тому ж ПС треба теж вчитися, вже, а не пізніше. Так що правильно пішли.

А якщо кому здається, що два попередні абзаци ме суміщаються в одну позицію, то треба ще раз читати абзац номер 1 :)

Crosspost from http://malyj-gorgan.dreamwidth.org/42873.html.

Comments

( 12 comments — Leave a comment )
yakov_a_jerkov
Jun. 6th, 2015 08:18 pm (UTC)
У тебя эти два абзаца не противоречат другу другу, а просто о разном. Со вторым абзацем я согласен, а по первому сейчас напишу.

Если кто-то решил не помогать Правому Сектору, прочитав их заявления о гей-параде, глаза у них раскрылись на что такое Правый Сектор, то я удивлен. Что он из себя представляет, Ярош вполне откровенно писал с самого начала. Я об этом написал в своем ЖЖ.

Однако, если я не ошибаюсь, никакого Правого Сектора и вообще никого, кроме ВСУ, в соответствии с заявлениями украинского Министерства Обороны, на фронте уже давно быть не должно. И это правильно, не только на фронте, но и вообще в стране не должно быть вооруженных группировок, подчиняющихся неизвестно кому. Когда война только начиналась, и ВСУ были просто не готовы воевать, наличие этих группировок было понятно, но сейчас уже другие времена.

Кроме того, мне кажется, стоит разделять людей, членов ПС или еще чего, которые защищают Украину на фронте, и руководство этих организаций, которое и определяет их политику.

У меня большие сомнения в позитивной роли руководства ПС и других добровольческих батальонов в этой войне. Ярош за прошлый год отметился рядом идиотских и деструктивных заявлений -- от угроз идти на Киев, до заявлений о создании какого-то параллельного штаба -- подрался в парламенте... Что он сделал полезного, я как-то не припомню.

Азов вполне реально дискредитирует Украину своими свастиками. Несмотря на героизм бойцов, это объективный факт.

Айдар -- это их бывший командир теперь пытается избежать ареста, с помощью статуса депутата?

Не говоря уже об участии этих формирований вовсе не в войне с Россией, а в войне за разнообразную собственность на стороне Коломойского и т.п. Или о военных преступлениях, таких как отстреленные пальцы пленного недавно.
malyj_gorgan
Jun. 7th, 2015 06:58 am (UTC)
В тебе, з неприйняттям неармійських озброєних угрупувань позиція виходить непротиречива, але не у всіх така. Я, наприклад, твою позицію розумію, але не поділяю. ТОбто, я погоджуюся, що в ідеальному випадку мало би бути саме так: лише ЗСУ і ніяких загонів, командирів, Ярошів з багатозарядними візитками. Але це картинка ідеальна, а в реалі на даний момент, при всій справедливості критики айдарів, азовів, ПС і т. п. Добре, що вони є, бо реальному ЗСУ я довіряю ще менше. ТОбто, і з Ярошем все неясно, і з командиром Айдара, і з роботою на Коломойського і ще мало на кого. Але, на жаль, командири кадровики, особливо вищий і середній ешелон, як мінімум не кращі. Та і особовий склад не обов'язково кращий. Словом, поки у нас армія не надто достойна довіри, то хай будуть і Азови з Айдарами, і ДУК ПС, і партизани, і дідько лисий.
Може, через пару років, можна вже буде і без них. Дай бог, щоби це залишилося теоретизуванням та й усе...
yakov_a_jerkov
Jun. 7th, 2015 04:04 pm (UTC)
What makes you think что добровольческие формирования надежнее и эффективнее регулярных вооруженных сил? Под регулярными вооруженными силами я имею в виду нынешние ВСУ, не какую-то абстрактную идеальную армию.

Я не знаю ничего сверх того, что доступно в новостях и ЖЖ, но, по-моему, когда война перешла в стадию применения танков, ракет и т.д. роль добровольческих батальонов понизилась до очень незначительного уровня.
sassa_nf
Jun. 7th, 2015 04:14 pm (UTC)
Добровольчі батальони формуються добровольцями, і в цьому їх перевага перед мобілізованими в ВСУ. Присяга у військоматі (захищати, виконувати накази, підтримувати лад і дисципліну), нічим не відрізняється від клятви добровольця перед побратимами. Військові точно так наводнюють Україну зброєю, тут різниці ніякої.

Недолік добровольчих батальонів у тому, що вони не підпорядковуються військовому керівництву - якому треба підпорядковуватись не з причин визначення "хто головний", а з метою виконання військових задумів, масштаб яких перевищує можливості одного батальону.
malyj_gorgan
Jun. 8th, 2015 01:15 am (UTC)
З того, що я знаю про нинішні ЗСУ від знайомих і родичів, які там служили або служать, -- там надто нерівномірна ситуація з купою речей, від забезпечення на місці і бойових деталей до того, як у тих людей все складається після служби. Тому наявність добровольців, які знають на що ідуть, і у яких менше зради і крадіжок, як на мене -- досі надзвичайно важлива.
sassa_nf
Jun. 6th, 2015 08:32 pm (UTC)
Я за паном Цибуліно в цілому згоден, але маю зауваження. Він наполягає на тому, що в Європі так не роблять і тому він не піде. Але в Європі саме тому так не роблять, що всі готові піти на Майдан. І йому теж треба бути готовим піти, якщо можновладці перетинають межу.
malyj_gorgan
Jun. 7th, 2015 06:49 am (UTC)
Ага. І це теж, і ще кілька речей. Цибуліно дуже вірно пише багато що про конфлікт з Росією, але не обов'язково все правильно про інші речі. А оскільки, незалежно від того, наскільки він правий, він все пише дуже гарно, щоб не сказати геніально, то виникає бажання зайвий раз посперечатися.
В останній статті у нього є більше спірних моментів, але основні твердження (що "не вам критикувати" і "голосуйте") вірні абсолютно.
artgr_211
Jun. 6th, 2015 08:45 pm (UTC)
А ще Надія Савченко - є відео десь навіть - ледь не бити збиралась хлопців з Майдану, що вони в міліцію запалювальну суміш кидали.
Бачте, є така річ, як менше з двох зол. Я, скажімо, не дуже люблю й не дуже розумію націоналістів в цілому, але якщо порівнювати їх із ватою то, певна річ, мої симпатії будуть на боці перших.
malyj_gorgan
Jun. 7th, 2015 06:45 am (UTC)
Висновок правильний. Я не "не люблю/не розумію націоналістів". Вірніше, так, -- не всіх. Націоналізм, крім всього іншого, притягує до себе багатьох не найприємніших в особистому спілкуванні типів. Але це,все тало. достатньо широке поняття, щоби там були і такі, кого варта на любити, і інакші. Так само, як сказати, що я не люблю і ме розумію міліцію.
Хоча в наших умовах обидва твердження мають сенс. :(
artgr_211
Jun. 7th, 2015 07:15 am (UTC)
Мені доводилось спілкуватися з різними людьми, в яких націоналістичні погляди, тож я бачив і приємних цікавих особистостей, і відверте бидло. Однак останніх я все ж зустрічав менше, на щастя.

А в світлі подій останніх років уже й сам стаєш націоналістом.
malyj_gorgan
Jun. 7th, 2015 11:58 pm (UTC)
Це, видно, у вас у вас з радянських часів перколювала ідея про те, що "націоналізм це погано". :-) Дуже радянська ідея, в Україні головний наїзд з боку влади на все, що не одобрювалося сов'єтами і говорило українською: "буржуазний націоналізм".

Мені повезло вирости серед (ще тих, оригінальних) ОУНівців, тому я ріс в переконанні, що націоналізм -- це добре, лише оце стараннями "Свободи" бачу, що не завжди добре. Ну, значить, є над чим працювати :)
artgr_211
Jun. 9th, 2015 08:09 pm (UTC)
Націоналізм не дуже пасує Україні, бо в нас дуже строкатий народ, особливо в етнічному відношенні. Націоналізм - реакційна штука, і якби не війна, він би й досі лишався прерогативою меншоті. Більшості, як завжди, все одно.

Однак зовнішній фактор примушує об'єднуватися, а оскільки цей зовнішній фактор поводить себе препаскудно, не дивно, що й ми стали трішечки злішими.
( 12 comments — Leave a comment )

Latest Month

July 2017
S M T W T F S
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

Profile

baker
malyj_gorgan
malyj_gorgan
Powered by LiveJournal.com
Designed by Lilia Ahner